Vid regnbågens slut finns en skatt...eller i Dianas näsa!





Premiäråt middagen på balkongen idag.
Mycket trevligt tills det mitt i maten plingade på min dörr.
När jag väl trasslat mig igenom kattens jävla dörr
och räddat korsordstidningen från att blåsa ner till grannen
öppnade jag och nog fan var det ingen där!
As!! Plinga inte på min dörr och stör mitt i maten!!
Säkert grannkärringhelvetet=)

Kaffe på balkongen, mmMMmm.
Och fy fan vilken pinsam tjej jag är.
Både äcklig och pinsam!

Jag petade faktiskt i näsan, ja jag erkänner att det händer
att jag gör det.
Så när jag sitter där och letar skatter i näsan hör jag grannen snett
ovanför till vänster hosta och sedan hälsa.

Jag blev typ lika röd som stolen jag satt på, klunkad ur koppen,
snabbrökte ciggen och gick in!!

Torsdagspuss från tjej som är lite smått äcklig - offentligt uppenbarligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0