Är det förbjudet med föräldra-aga?!


Idag hade jag den stora äran att få träffa min kära mor.
om det är en ära kan disskuteras men men, jag träffade henne iaf.

Vi var hos syster och sen handlade vi och damn, min mamma
går som ett fullt fyllo och irrar runt.

När vi kom hem till mig skulle dom kika på min toa
som jag gjort om och av nån jävla anledningen skulle
pappa kolla på mina gardinstänger. Han ville se hur dom från IKEA
ser ut. Han skulle kolla i vardargsrummet och givetvis skulle mamma
också glo. Hon är som en 5-åring som ska göra allt som de andra gör.

Mamma tittade in i mitt sovrum och frågade.
- Det är här du menar va?
- Mamma, det där är inte mitt vardagsrum.
- Nä, du har väl inget vardagsrum?

Fick bita mig i läppen och peka in mot vardagsrummet och fråga
vad det där är.
- Eh....eh...eh....eh... Är det här sängkammaren då?

Ondagskyss med tjej från vrickad mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0