Busted!


Idag uppenbarade sig ett kort på mig i den där
jävla skittidningen Hallandsposten. En helt värdelös
tidning men idag var jag ju tvungen att köpa den.

I alla fulla fall ledde detta avslöjande om att jag faktiskt
turning the big three 0 imån att jag fick ett ganska skoj mess.

" Är du så jävla gammal? Du sa ju att du va 23!"

Detta kom från en stackars pojk jag träffade för ett tag
sedan. Jag är faktiskt hemskt och brukar säga att jag
är 23.

Men asså, jag träffade den här snubben ett bra tag så jag
förutsatte att han visste att jag inte va 23.
Träffade dessutom honom förra veckan och vill minnas
att vi pratade på skämt om att jag snart fyllde 24.

Eller så försökte han vara rolig när han messade.
Jaja, inget svar på det messet iaf!!

Torsdagspuss från tjej som fortfarande är ung!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0