Dr Dansk!


Hjälp!
Mina fiender börjar komma tillbaka.
Dessa jävla finnar i fejjan. För flera år sedan hade jag
the worst case of acne, stora rödblå hårda finnar.
Över hela fejjan! Tagit en evighet att behandla dom men nä
fan i helvete dom börjar komma tillbaka.
Abslut inte av samma kaliber men fler än accetabelt har
börjat ploppa upp i min fejja.

Skulle laserbehandla nu i höst med allt ska vara läkt då
och med mina jävla otur kommer det nya istället.
HELVETESJÄVLASKIT!!

För några år sedan hade jag några krisiga ögonblick då jag stod
framför spegeln och inspekterade mina bölder och grät!

Jo, det hände några gånger att jag lipade förtvivlat över hur
jävla ful jag var och hur hemskt mitt ansikte såg ut!!

Och nej, jag vill inte ha det så igen!

Daga att gå tillbaka till Dr Dansk, bästa hudläkaren in town!

Fredagspuss från tjej som sett äcklig ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0