Farväl!


Mitt absolut sista inlägg.
Ja, det är det faktiskt och jag har ingen aning
om vad jag ska skriva.

Har liksom inte hänt så mycket spännande
den senaste timmen så nä,
det har blev ett händelselöst sista inlägg!

Sista inlägg.......

NÄ, ni behöver inte oroa er att det inte kommer
fler inlägg men det är mitt sista inlägg
som 20-någonting!

Jag har fan knappt hunnit vara 29, direkt när man fyllt
29 börjar man ju benämnas som snart 30!

Men nästan gång ni läser, då kommer mitt första inlägg,
mitt första inlägg som medlem i 30!

Krisen har lagt sig nu, det är liksom bara att blunda
och hoppa på tåget!!

KÄRLEK till alla som läser, mycket tacksam att ni
engagerar er i att klicka upp denna sidan och läsa
skiten, tack!!

29-årspuss från Diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0