Helt jävla otroligt!


Jag var på fest två våningar upp i mitt hus igår
och vilken jävla tur det var för inte fan fanns
mina skor kvar när jag skulle gå hem.

Det var inte ens några snygga skor utan
mina älskade inneskor.
Mina INNESKOR!!

Mina älskade skor måste vara jättelessna
över att dom inte får vara med mig, snacka om
övergrepp på sko!

Varför tar man med sig ett par inneskor?!

Denna sommaren har jag blivit av med min
dyrgrip till sjal, mina nycklar, rånad på cykel-
lampor och varit dålig på att passa mina skor
så dom har blivit kidnappade!!

Och trots att jag bara var två våningar upp
var jag inte i säng förrän halv sex!!

Man borde gå på fest naken så man får behålla
sina kläder och skor!


Söndagskyss från tjej som saknar sina förlorade saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0