Inte så runda och inte så jämna, som jag liksom!


Jag har precis stekt pannkakor i en och en halv timme!
Typ 40 st och jag vill fan aldrig steka en enda mer
pannkaka ever.

Jag behöver fler pannkakor men jag lurade på min syster
att göra massa pannkakor hon också.

Under tiden åt jag fyra pannkakor och fy tusan vad
jag mår illa nu.
Fyra pannkakor är inget, jag kan fan kränga tio men att stå
i det där hemska stekoset och äta pannkakor med glass
och sylt var ingen höjdare!!

Stekoset ligger dessutom som en dimma över
hela min lägenhet. Så bra fläkt har jag!!

Inga snygga pannkakor heller och inte så jämna
menjag har fan gjort dom av ren kärlek, en dos
kärlek från Diana i varje pannkaka!

Pannkakskyss från tjej som är trött på runga gula grejer!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0