Jag dog en smula.....



När jag kom hem på natten i fredags möttes jag av detta.
Trött som ett gnu och bar tungt.
Lådvin och en kasse som vägde lika mycket som mig
och ett flak under armen. Trots allt detta att bära lyckades jag
fippla upp mina nycklar och äntligen är mina ömma fötter hemma
men nej, nån rolig jävel har tejpat igen mina lås med FET eltejp!!

Kul att jag kan låsa upp då, nej jag är tvungen att
släppa ner allt jag så bra lyckats få till att bära på samma gång.

Jag var helt förtvivlad av trötthet och värk i fötterna
och kunde nog ha börjar gråta en smula om jag inte varit så trött.

Trodde det var Ingos och Annelis verk men nej, det var Svenne
rakt över som trixat dit den svarta tejpen. Han hade tejpat
dit en present på min brevlåda med, gullig gubbe.

Resten av skiten på dörren är Ingos och Annelis verk.
Och brevlådan så klart. Fullt med skit i den också.
Jag var så lat att jag inte orkade städa så jag lät skiten ligga.
Jag var faktiskt så lat och trött att jag ringde Anneli och tvingade
henne att ta bort den feta tejpen så jag skulle kunna låsa upp dörren.
Skit låg kvar på lördagen såklart så jag fick städa ändå!


Måndagskyss från trött tjej som hade kunnat somna ståendes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0