Men fan, kunde du inte bara ha hållt dig!


Lekdag i lördags och det var rätt skoj faktiskt.
Bortsett från regnet!! Himlen borde ha hållt inne på sitt regn en timme
till, då hade det varit perfa!

Iförd gummistövlar och regnjacka gick det trots vädret.
Den där Staropramen hängde med hela tiden
och jag tror minsann såhär i efterhand att jag blev lite full.

Måste tyvärr erkänna att jag inte minns vilka som vann
Guldmedaljerna, än mindre silver och brons!

I tipspromenaden vann den som hade minst rätt, det tyckte
vi var solidariskt mot dom som inte känner oss så väl
för frågorna handlade bara om mig och Linda fast om jag minns
rätt gick det faktiskt bättre för dom vi känt längst.

Festsugen var fröken Diana, trodde hon iaf men när
jag varit hos Patrik en stund gäspade jag så mycket att min
mungipa sprack och vid halv tolv gick jag hem och
nansade!

Tisdagspuss från tjej som bröjar tappa stinget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0