Min ruttna kompis är lagd på komposten!


Jo, jag erkänner. Åka bil är INTE det bästa jag vet.
kan hända att jag känner lite klaustrofbi i vissa lägen
då va men oftast inte.

Panikar mig lite genom att inte kunna andas och må lite
illa fast det går över väldans fort.
Speciellt om dom andra är lugna och inte stirrar upp.

Båt? Nja, jag vet inte om jag gillar det men förmodligen
kommer jag få lite paniksvettningar när vi stiger på.

Min kompis frågade mig:
- Ska du åka bil och båt på samma dag?
- Ja, lite svårt att komma till Danmark annars!
- Bara jag slipper följa med. Jag orkar inte med om du ska jobba dig!

ETT: Hade jag velat att du skulle följa med hade jag frågat
dig för längesen!
TVÅ: Du får inte vara min kompis längre!!

Så sa jag inte, men jag borde ha gjort det.
Vad jag sa minns jag fan inte ens!

Haha, lilla vännen tänkte nog inte riktigt på vad han sa,
men vi har känt varandra for a long time.
Dessutom har vi varit lovers så nu är fröken D sur!!

Och ALDRIG har jag panikat i hans sällskap
trots att jag åkt med honom massor av gånger.
Tack gode gud att det bara är vi girls som åker!!

Söndagspuss från tjej som längtar lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0