Om ni vill expandera er lite skulle det hjälpa mig!!



Jag tror fan att mina lungor inte är kapabla till
att ge mig bättre kondis. Dom har nog krympt ihop
totalt! Outvecklade jävla lungor.

Idag tog det verkligen emot att springa och nu
är jag i det kritiska skedet där jag i vanliga fall hade
känt: Aldrig mer, nu ställer jag in skorna längst
in i garderoben och skiter i detta trams.


Men va fan, jag ska ta mig i kragen och kämpa på.
Fast så är det det här med att svettas, jag hatar att svettas.
Får fan klaustrofobi av att svettas. Och ju mer jag springer dessto
mer svettas jag.
Dumma jävla kroppsfunktioner.

Jag är så gammal nu att jag faktiskt får rövsvett.
Hallå, när jag var ung var det bara killar som fick det
så i 20 år har jag trott att det bara är kilar som kan få det
men nej!

Why liksom, vad är poängen med rövsvett?!
Tram, trams och åter trams!!


Svettkyss från tjej med minimal lungkapacitet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0