Pundar vita ovala piller.


Seriöst, hur mycket huvudvärk kan man ha egentligen.
I över en vecka har jag fan haft tryckande huvudvärk och
migränkännigar.

Jag har blivit högkonsument av piller och bästa kompis
med den ettriga lilla Iprenmannen!

Måste vara all stress.
I hur många år som helst har jag lyssnat på min virriga syster
som sprungit rundor och rabblar allt hon ska göra utan
att göra något.

Den senaste veckan har jag varit precis som hon.
Jag trodde faktsikt inte att jag hade den förmågan,
jag gör allt som ska göras för att slippa ha stressen över att
ha saker hängandes som ska göras.

Men nu kan jag inte det!
Jag har gjort allt jag kan göra för tillfället men jag är sjukt stressad
över saker som jag inte kan göra förrän om några dagar.
Allt är förberett och egentligen klart men ändå går jag runt och
ältar i mitt huvud vad som ska göras och vad jag måste hinna med.

Med största bekymmer just nu är att jag måste fila mina
fötter och färga mina ögonbryn men jag hinner liksom inte.
Jag är fullt upptagen med att stressa över att jag måste göra det.

HUr fan kopplar man av?!

Tisdagskyss från tjej fylld med onödig stress!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0