Ris på röven!


Kikade av nån anledning på mycket gamla kort igår.
Och fick syn på ett kort taget från en upplevelse som
nästan var lite chockartad.

Jag var med min norrländska vän Linda och mitt i
parken stod ett vitt tältliknande åbäke.

Där inne var det en bastu där man blev piskad
med typ enris eller något.

Min vän fick mg att hoppa ur mina kläder och
ge mig in i detta tältliknande åbäke.

Och fan, det slogs verkligen med ris på riktigt
där inne. Ångigt, varmt och några feta rapp med riset.
En snubbe kastade vatten på glöden och damn,
det ångade.

Fast det var underligt nog ganska skönt trots den
klibbande värmen och rappen.

Skoj upplevelse iaf.
Dessa norrlänningar och deras påhitt....=)

Efter att ha funderat på denna upplevelse
slog det mig vilket fetto jag är på kortet.

Tack högre makter för de kilon jag förlorat!!

Kan även passa på att bjuda på hur ruskigt illa jag passar i baddräkt!


Tisdagspuss från tjej vars tisdagsmöten kör igång idag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0