Sista stunden lurade runt hörnet!


Fy för satan vilken migrän jag vaknade med kl 6 imorse.
Blixtrar i ögonen, en skalle som höll på att explodera
och min första tanle var:
Tack högre makter för att jag iaf inte mår illa.
Gissa vad som hände strax där efter,
ja, jag blev illamående!!

Sen började ett moment 22. Tog tablett, kräkte upp tabletten,
vilade, tog en ny, kräkte upp den.

Inte precis så att jag hade något stadigt att kräka så
det var mest ett evigt klykande och lite galla i näsan.

Hopykondriska Diana svettades och funderade på om
det var en hjärnblödning på g.
Svettades ännu mer, kräktes och tillslut somnade jag.

Kollade lite på Hem till gården, kräktes och somnade.
Vaknade och mådde, till mina stora förtjusning, bättre.

Men fy fan, jag är en riktig klenis när jag är sjuk,
tror att min sista stund är kommit och livet pasaerar
i revy och då får jag ångest över allt jag inte gjort.

Men nu så, nu är jag fit for fight!
Vilken jävla tur för jag har storslagna planer för ikväll=)

Fredagspuss från tjej som nästan dog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0