Stolt bloggerska.


Oj oj oj, min blogg är omnämnd i en annan blogg.
Mycket glad blev jag när jag läste http://sommarmamma.blogspot.com/
blogg och hon nämner min blogg.


* Diana- Seriöst en av de skönaste människorna jag känner! Bloggen är bara för underbar, öppen, lite för öppen ibland (och jag älskar det!)

Ja, fan detta gör mig lite stolt!
En skön känsla att kunna roa någon, ge dom en pause genom
några få minuters läsning av skit jag skriver.
Att folk faktiskt följer min blogg, ja det gör mig väldans glad
och det får mig att känna att jag bidrar med något,
uppenbarligen något som en del gillar!

Måndagskyss från tjej som iaf åstadkommit något litet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0