Synden sätter sina spår!



Seriöst, TRE personer har frågat mig om jag är gravid!
TRE stycken.
Jag ser ut som jag alltid har gjort, eller ja,
plus minus 3 kilo har jag lagt på mig runt jul
men sen dess har jag sett ut precis som nu.

Det måste vara mitt val av over size kläder som förvirrar!

Min kompis dotter var den första som sa det. Hon är sex år och
min mamma har alltid sagt att barn och fyllesvin är dom som talar
sanning så ja, helt enkelt är jag lite tjock om magen.

Hon frågade om jag var gravid och jag svarade att jag bara
hade ätit lite mycket av goda.

Hon la då handen på min mage och lutade sitt huvud mot min mage
och sa:
- Det bor en flicka där inne.

- Nej, det bor kakor och choklad där inne!

Puss från Diana som uppenbarligen är tjock om magen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0