Use the sissor.


Ny kallelse till PIF-doktorn gavs till mig igår.

(Om det mot förmodan skulle vara någon som glömt
vad PIF- doktorn är så är det "pilla-i-fittan-doktorn
)

Jag borde få klippkort på den där förbaskade kvinnokliniken,
känns som om min doktor känner mig bättre än vad jag gör.
Asså, på det där stället då!

Nu har jag ränt där så många gånger att jag inte ens
är nervös längre. Tycker inte ens att det känns genant att bli
naken på underkroppen och fläka ut mig i en stol.

Dock ser jag inte framemot den där konstiga grejen,
den gigantiska topsen som stoppas in för att stoppa
blödningen efter dom brända kärlen.

Skumt all ligga där med en pinne som sticker ur ens allra
heligaste stället.

Bedövningen "svider lite" säger doktorn, lite i hans värld
är inte så jävla lite i min värld!!

Jaja, ska göra denna proceduren flera gånger igen
så det är bara att get use to it!

Torsdagspuss från tjej med krasslig hals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0