Something to do!


HUR MKT PENGAR HAR DU: Inte så mycket som jag vill!


VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ TANDBORSTEN:
Rosa och gul.


VILKA LÅTAR VILL DU SKA SPELAS PÅ DIN BEGRAVNING:
Måste jag dö?!


HÅRFÄRG:
Typ en den där färgen som alla blondiner i Skandinavien har.


VEM VET MEST OM DIG:
Förmodligen jag själv, annars är det väl syster =)


VEM ÄR KONTAKT NR.13 I DIN MOBIL OCH VAD HAR NI FÖR RELATION:
Annas gamla boyfriend.


VEM HAR VÄRLDENS SNYGGASTE KROPP:
Inte fan är det jag iaf!


HAR DU SETT EN DÖD:
En? Nä, två faktiskt. Farmor och en vän.


HAR DU NÅGOT HUSDJUR:
No nej never. Inget djurhår hemma hos mig!!


ÄR DU SINGEL:
Nä, jag är en fullängdsskiva!!


VAD KÖPTE DU SENAST:
Torrschampo. Bästa uppfinningen ever!


HAR DU KROCKAT NÅGON GÅNG:
En snubbe cyklade på mig, HANS fel!


NÄR FLÖG DU SENAST:
När jag missade trappsteget och tog typ 23 trappsteg i luften.


VEM RINGDE DU SENAST: Linda skulle jag tro.


BRUKAR DU SJUNGA FÖR DIG SJÄLV: Hahahaha, ja! Ibland undrar jag själv vad fan det är som kraxar!


HATAR DU NÅGON: Jag är en bättre människa än att hata……trodde jag men jo, jag hatar nån.


VEM KRAMADE DU SENAST:
Min syster, den nyblivna mamman=)


COLA ELLER FANTA: Cola. Fanta smakat våt McDonaldsservett!! Jag gillar inte att dricka servetter!


FILMTIPS: Shutter Island


VAD ÄR DET FÖR VÄDER UTE:
Ska vara sommar så det är väl det det är, svensk sommar


VEM PRATADE DU MED PÅ MSN SENAST: Kristoffer.


ÄR DU BRUN: Alla fläckar med fräknar är bruna annars, hell no. Jag bli inte brun, bara grisrosa.


VILKEN FÄRG HAR STOLEN DU SITTER PÅ:   Stol? Va fan, har min soffa blivit en stol?!

 

Lördagspuss från tjej som hade lite tråkigt=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0