Cykla, nämn ordet och riskera stryk!


På toan på Bond i lördags satt jag och Juliette och snackade.
En tant kom ut från toan och började prata med oss om
vad vi hade pratat om.

Jag kände igen henne som en tant som brukar cykla förbi
mig vid ett speciellt hus när jag är ute och går.

Under tiden som hon informerar oss om att hon har träffat en mycket
yngre kille och hur sjukt bra sex dom har avbröt jag henne och frågade
om hon brukar cykla på just det stället.

Kärringen fick fan cp-ryck och blev helt galen.

- Jag har fan inte cyklat på tio år....bla bla bla bla.
Sen jiddrade hon på men jag minns inte vad hon sa.
Trodde fan kärringen skulle ge mig en bitch slap när hon reste
sig upp och gick. Sur som fan!

Jag missade faktiskt vad hon blev upprörd över,
eller hon blev väl upprörd över att jag trodde att hon cyklade....

Tanter är galna!!

Kyss från tjej som aldrig ska li en sur tant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0