Get yourself together!!


Min babygrotta strejkar uppenbarligen fortfarande.
Haft lite problem efter operationen med blödningar.
Det är jag ju iofs van vid för det var ju just det som
var anledningen till en operation.
Lättblödliga kärl och cellförändringar.
Jag har dratts med dom där jäkla blödningarna
som kommer vid ansträngning i nästan ett år och fy fan
vad jag såg fram emot att operationen skulle fixa detta!

Men nu har det varit snurr med info och även snurr på
min babygrotta.
Fick problem drygt en vecka efter operationen men dotkorn sa att
det snart skulle gå över.
Det gjorde det - fram tills idag!

Var ju bara några dagar, knappt lönt för fan!!
Ja, det är bara för mig att prata med herr PIF-doktorn på torsdag.

Så trist att jag sett fram emot att slippa tramset och snart
återgå till träningen men nej nej, sån tur hade inte jag.

Svar på senaste cellprovet: oklara cellbildningar!

Jaja, det kunde varit värre. Det finns barn som svälter och
Östersundsbor som har diarré!

För tjejer kan jag beskriva det som om man går omkring med
konstant molande mensvärk och småblöder.
För killarna kan jag beskriva det som att ni skulle vara förkylda i mer än tre dagar!!

Måndagskyss från en något bitter Diana!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0