Ja, jag är ett äckel!


Ruskigt kallt i min lägenhet. Dumma HFAB, jag tror att dom försöker
frysa ut mig!!
Jag diggar att det är vinter och kallt ute men inne....nja,
jag tycker det är otympligt att behöva ha så mycket kläder på!!

Så i förrgår struntade jag i att duscha. Såg inte alls fram emot att
klä av mig i denna kyliga lyan.
Visst det är varmt och gött i duschen men jag kan ju liksom
inte stå kvar där i en vecka!
Så jag struntade helt enkelt i att duscha.

Samma sak igår faktiskt. Ingen dusch för frysna tjejen igår heller.
Idag kände jag att jag var så illa tvungen att ta av mig mina
långkalsonger, mina jeans, den tunna långärmströjan och den tjocka
koftan och ställa mig huttrandes i duschen.

Preparerade innan med att tända 17 värmeljus så det var
inte så farligt kallt. Riktigt najs med en dusch ju!

Onsdagskyss från nyduschad Diana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0