Nöden har ingen lag men barn har bra minne!


För ganska längesen var jag ute och gick i skogen med Ylva, lilla Minea och vovven.
Jag hade oturen at bli kissnödig men i Aleskogen finns det någon
liten grön stuga som typ är övergiven. Är nog nån stuga som tillhör
militären.
Iaf så var jag verkligen tvungen att kissa really bad.
Så det passade ju bra att kissa bakom denna gröna stuga.

Jag sprang bakom och kissade och allt var frid och föjd!
That´s that.

Denna lilla söta Minea som är knappt två år nämnde förra
veckan denna bravad. Vi gick förbi den där stugan och hon
ropar glatt:
Tant Diana kissa bakom huset!

Hahaha, så klockrent. Och jo, vi skrattade jag och Ylva.
Helt fantastiskt att Minea kommer ihåg det!

Sen sa den lilla tjejen den meningen miljoner gånger.
Tant Diana kissa bakom huset.
Och skrattade gjorde hon minsann när hon sa det.

Träffade hennes kära far i söndags. Han frågade:
Är du tanten som kissa bakom huset?

Hahahaha, helt ljuvliga dessa små barn.
Förhoppningsvis har hon glömt det nu...tills nästa gång
vi går förbi den gröna stugan.....

Jag kommer förevigt vara tanten som kissade bakom huset!!

Lördagskyss från tant Diana som kissa bakom huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0