Sov gott?



Så kom då äntligen min efterlängtade säng. Jag skulle ha den hemkörd
och inburen men fan, jag fick minsann gå ut i kylan och hålla upp dörren.
KALLT men men, man får väl rädda två pojkar i nöd som inte kan hålla
och bära samtidigt.

Skruva på benen på sängen gick som en dans, tjejer kan
och det där med att karlar måste vara med när det ska skruvas
är inte sant (?), det var iaf vår övertygelse just då.

Sätta ihop nattduksborden.....ja, det behövde vi hjälp med.

Jag och JULiette (snart jul så jag fick ju festa till hennes namn
med stora bokstäver på Jul, ha ha)knåpade så gott vi kunde.
Givetvis lyckades jag  banka i träpluggen för hårt och fick
till en mindre snygg spricka i sidan på bordet.
En jäkla bräda vägrade gänga så alternativet gick inte
att undvika, vi fick be min boyFRIEND komma hit och styra
upp vårt projekt.
Han kom hit, mäckade lite och sen var det klart.
Ibland behövs det tydligen en man!

Sängens betyg? To early to say men fasen vad gött det är
med en stor säng. Och madrassen, it´s heaven!

Natten mellan tisdag och onsdagskyss från tjej som va lite uppgiven stundom när vi "byggde".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0