Tipp tapp.......


När jag ska gå ut måste jag bylsa på mig för att inte frysa ihjäl.
Förra året köpte jag ett par termoleggings, mycket bra grejer.
Som tights med lite ludd på insidan.
Mycket skönt att ha under jeansen- NOT!
Leggingsen i sig är sköna, det som gör det oskönt är att
allt blir så jäkla tajt!
Jag gillar liksom att andas men det är med nöd och näppe
jag klarar av det när jag klämmer in mig i mina jeans.

Förra året funkade det superbra så jag antar att det är
dom där extra godisbitarna som ger mig andnöd!

Tajta jeans och trippla tröjor, plus jacka, sjal, dubbla mössor
och dubbla vantar förvandlar mig till en väldigt osmidig klump
och allt blir liksom obekvämt och otypligt!

Kan knappt röra mig men än dock fryser jag.
What to do?

Ska bli en förståndig vuxen tjej och införskaffa termobrallor!!

Torsdagskyss som inte vill stanna inne för att det är kallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0