Tjugohundratio eller tvåtusentio om man så vill!


Summasummera får man väl göra så här sista dagen på detta långa året.
För jag kan nog tycka att det varit ett ganska långt år.
365 dagar skojar man ju fan inte bort.
Eh, det var väl inte skottår i år va?
Aja, kanske 366 dagar skojar man inte heller bort!

Välja ut det bästa och sämsta med ett helt år känns ju ganska
omöjligt. Speciellt då det ligger i människans natur att komma
ihåg det dåliga lättare än att komma ihåg det bra.
Så vi skiter i det dåliga och minns det bra!!

Årets resa: Gissar rätt gör ni när ni tror att det är resa till Danmark
när jag fyllde 30. Det är ju liksom den enda resan det blev i år!
Missade ju det där med en äcklig halvfet rädlätt dansk i en gränd
men det är jag otroligt glad över att jag slapp!!

Årets nykomling: Ja, här är ju svaret solklart.
En liten tös damp ju ner i somras och vinsten är ju givetvis hennes!

Årets skratt: Ghostbustersdamen på färjan till Helsingborg!

Årets viktigaste: FACEBOOK! Jag förstår inte hur man överlever utan FB?!

Årets plagg: Min lilla "jackkofta", den har vait med på nästan alla utekvällar

Årets pryl:
Kaffebryggaren. Utan kaffe no point!

Årets låt: Dancing on my own med Robyn!

Årets film: Inception.

Årets bästa köp: Min säng!

Årets mest använda ord: Liksom.

Sen finns det tusen andra underbara saker jag inte kommer på just nu.
Dessutom har fröken vågat prova TVÅ nya maträtter. Mumma mums!
Och slagit läsarrekord på bloggen flera gånger. Danke!


Gott nytt år-kyss från tjej som ser fram emot en ny början!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0