Au Revoir!


Hämtade resväskan i förrådet för några dagar sedan.
Den lilla skiten ska till Egypten, eller rättare sagt är den
i Egypten nu - utan mig!!

Min kära vän åkte i morse och innan han åkte fick jag ett
kärvänligt sms:
Sitter och skiter på flygplatsen nu. Fan vad dom luktar illa.
Ville bara säga hej då.
Ha så kul utan mig=)

Jäkla gris, i dubbel bemärkelse!!
I söndags frågade han om jag ville följa med.
Eller hur?! Jag hade fan dött 30 gånger om innan jag ens hade kommit på planet.
Sen hade jag dött 100 gånger där nere.

Kristoffer har ju även passat på att retas över att han skulle till solen.
När vi slafsade runt i snömodden sa han:
Om några dagar kommer jag slafs runt på detta sätt, FAST I SAND!

Fredagskyss från tjej som är lite avundsjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0