Diana i Guinness rekordbok!



För några dagar sedan slog jag något slags rekord.
Jag hade en hund i min säng, ja alla mina vänner som
sätter i halsen nu, det är sant!

Kanske inte det angenämaste jag varit med om men ibland
får man ta det onda med det goda för den här
hunden har ju givetvis en husse. Eller det var ju inte hundens
riktigt husse som var här, hans lånehusse!

Hundkräket, ja man får kalla hundar så, det gjorde en gubbe och
de äldre människorna i samhället har alltid rätt, envisades med att ligga
med sin röv mot min fejja, krypa in och sno allt täcke och snarka.

Det är tur att det är en fin vovve annars hade jag fotat ut honom ur min
säng, eller så hade jag skällt på honom när han skuttade runt med min sko!

Stackars vovven kom inte till ro hemma hos mig så dom fick gå hem mitt
i natten.
Jag bytte sängkläder, gosade ner mig i sängen och kollade OS!

Puss från tjej som blir mindre och mindre pedant med åren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0