Melodifestival del 1!


Vad vore en melodifestival utan en gammal hagga och en tunn kines?
Och vipps då ploppade Nanne Grönvall upp i rutan!
Innan dess dök Charlotte Perelli upp i sina igenmurade ögon!
Jag har lite svårt att förstå hur hennes sminkös tänker när dom slänger
på ett lager sot runt hennes redan så små ögon. Finns inte en möjlighet att
man får en skymt av hennes ögonvitor.
Undra om hon ser?!

Hennes tunna ben skrämmer livet ur mig, när ska dom knäckas?
45 kilo till 170 cm känns lite väl köttlöst.
Om jag är avundsjuk? Nja, hennes 45 kilo till mina 153 cm hade inte varit fel!

Dolph Lundgren; Vad hände? Han försökte så mycket att det bara
blev stelt och han kändes helt malplacerad!

Ola berättade att när han var liten var tandborsten hans mikrofon och
hans spegelbild hans publik där han stod inlåst på toa och sjöng.
Jag hade gärna sett att han grabbade tag i tandborsten och låste in sig igen!!

Hela första minuten under låt två satt jag och väntade på att dom skulle avbryta
låten och skrika högt:
HA HA HA HA, DET HÄR ETT SKÄMT!! nU KOMMER BIDRAG NR TVÅ PÅ RIKTIG!!
Men nä, det där var verkligen bidrag två!

I Aftonbladets läsarundersökning var resultatet att melodifestivalen
var sämre än någonsin men sa man inet det förra året också..och förra igen....

Salem Al fakir och Pain of Solution fick min röst, inte för att jag röstar
men jag gillade dom bäst!

Söndagspuss från tjej som inte tycker det var sämre än vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0