Little old people!


Såg en dokumentär igår som handlade om barn som ställde upp i
skönhetstävlingar. Givetvis var mammorna inte så oävna till detta.

En morsa hade låtit operera sin dotters utstående öron när hon var sju år.
På min tid fick man fan inte operera öronen förrän man gick i nian.
WTF är världen på väg?! Jag blir helt galen av raseri när jag ser sånt här,
flickor under tio år i massa smink och fixat hår.

Vad hände med naturlig skönhet?! Inte ens barn kan "tävla" utan smink!
Skitvärld!

Fast jag är inte emot operartioner, absolut inte.
Idag upptäckte jag att min pappa fått en riktig gubbnäsa.
Ytliga, tydliga blodkärl och blå näsa som aldrig tycks sluta växa!
Och gissa vad; jag har identisk näsa med pappa, ja, inte som den ser
ut nu då förståss men jag kan ju undra hur min ser ut om 37 år!!

Innan jag nyss bytte leg och folk tittade på mitt leg var proceduren ungefär
alltid densamma:
Tittar på legitimationen, tittar på mig, tittar på legitimationen sedan
åter på mig och sen kommer frågan:
Har du opererat näsan sen detta kortet tog?

Tack för den förolämpningen!!

Blir min näsa som pappas innan jag hunnit fylla 65 låter jag minsann kirurgen hyvla den,
bränna blodkärlen och bleka den!!

Jag gillar denna fejkvärld, hela jag är ju fan fejk:
fettsugit magen, lyft rumpan, botox i bekymmersrynkan, lösnaglar, jämna läpplinjen,
förminskade bröstvårtor, blonderad, porslinfasader på framtänderna och sist men
inte minst min förlängda lilltå!

Tack för uppfinningen meningslösa operationer!

Puss från tjej som tydligen inte hade naturlig skönhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0