OS gör folk labila!


OS hela nätterna i ända, fuck I love it.
Massa, massa vintersport framför allt skidor och hockey,
curlingen också. Eller ja, det mesta är ganska spännande.

Helt underbart - FÖRUTOM tiden. sju på kvällen till fem på
morgonen.
Jag trodde lätt att jag skulle palla två veckor med den rytmen men nja,
jag är nog lite för klen för att släppa på mina rutiner.
Jag mår fan psykiskt dåligt att av sova för lite så nu tänker jag tysta larmklockan
och sova halva dan. Som när man var yngre.

Om det är så jäkla skönt? Nja, tror inte den rytmen passar mig heller!

Sova kan jag göra när jag är död och begraven.
Fast det kanske är hopp och lek att vara död och då kanske man
borde passa på att vila ut nu.

Får lura på detta tills OS är över. Vill jag fortsätta sova hela dagarna
när det är över skyller jag på att jag behöver vila för att orka
med allt hopp och lek som kommer senare!

Medaljpuss från tjej som hejjar stavas med ett eller två j?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0