Tecken på att han är en psykokille!

Jag tror jag är tvungen att hoppa jämfota när jag hör hennes "expert"-tips
om hur man vet att en kille är pysko.

Om en kille går in på damtoan, frågar om han får följa dig hem enbart för att se
så du kommer hem ordentligt,  då är han psyko, säger hon.
Tack för tipset!

Jag tror att jag hade studsat av glädje om en kille följde med in på damtoan och
frågade om han fick följa mig till porten, speciellt efter att han stirrat intensivt på mig hela kvällen.
Jag hade tänkt: Åh vad skönt! Jag som är så mörkrädd slipper gå själv hem för denna snälla killen som befinner sig inne på damtoan erbjuder sig att följa mig hem till porten! Woho!

Om jag inte hade tyckt att det var konstigt och anat lite ugglor i mossen?
Nä, vad då? Han är ju snäll och erbjuder mig sällskap hem så jag slipper vara rädd för att möta
galningar på väg hem mitt i natten!

Killen terrar med sms, då är han pysko. Han fattar inte ointresset.
När hon pratar om detta tycker jag mest att det låter som att hon pratar om tjejer som
är under 20!






Ironisk lördagspuss från tej som förmodligen hade kallat killen psyko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0