What is love....? Diana&Matthew!



Går ju knappt att missa att det är alla hjärtans dag.
Vaknade imorse och hade fått en hälsning.
Trots alla försök att förtränga denna skitdag blev jag påmind
så fort jag slog upp ögonen!

Men nä, jag är inte bitter.
Alla lyckliga par som firar romantiskt idag är äckliga och vet inte vad
dom missar här i livet!

Romatik? Vad fan är det och vad gör det för nytta?!

Blomsterbud? Kort? Choklad? Middagsbjudning? Bio?
Nä, inget har hänt!

Men ikväll slår jag om i min negativitet  och blir sjukt pepp
inför denna kärlekens dag.
Då händer det något alldeles extra och speciellt!

Alla hjärtans dagkyss från tjej som längtar till kvällen och bjuder på en bild på snyggaste killen någonsin:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0