You´ve been a bomb and I´ve been watching you blow!


Om jag kunde vrida tillbaka tiden skulle inte jag behålla något!
Jag skulle ändra allt och göra det ogjort.
Starta ett helt nytt liv och denna gången skulle jag hela tiden förändras.

Denna gången ska jag inte fly, denna gången jag ska kämpa!

Jag blir den som alla pratar om, blir en hjärtinfarkt, en karneval
och en axel så stark. Jag blir solen som lyser, de svagas röst,
blir gnistan i ditt öga och pistolen i din hand.

Jag blir boken du läser, luften du andas, blir kärleken du förlorat.
Jag blir vännen du behöver........
next time around!

Du ser så fin ut i skottlinjen, stående i ett rökmoln.
Jag har egentligen ingen anledning till att gå men jag älskar
när du bönfaller mig att stanna.

Om du ger mig skit ger jag dig skit.
Respektera min respektlöshes gentemot dig!

I´m fed up!

Jag saknar det gamla dig, precis som du saknar det gamla mig!

Godnatt-puss från trött Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0