Bye my love!



Final battle i mitt kära Ratchet and Clank har jag nått nu.
Inte den lättaste prylen att ha ihjäl så jag får nog springa runt på
planeterna för att samla lite mer pengar och get a bigger gun!!

Slutsatsen av mitt intensiva spelande:

Mycket skoj och ett förträffligt trevligt tidsfödriv.
Aktiverar hjärna och kroppen faktiskt då jag
är en av dom som svänger med hela kroppen när
jag ska svänga osv.

MEN jag tror minsann att det är lite farligt att spela för mycket.
Jag har spelat så mycket att jag knappt gjort annat och då
tappar jag liksom lite av motivation för det som finns utanför
fönstret. Jag är fullt upptagen med att slåss, samla pengar och annat skoj.

Slutsatsen av slutsatsen:

Det svenska ordet: LAGOM passar bra här, att spela i lagom dos
är kanon. Fast lagom, hm, vad innebär det och vem sätter den gränsen?
Vem vet vad som är lagom?!
Lagom kan vara vad som helst, jag kan ju låtsas att lagom för
mig är jämt och ständigt och då spelar jag ju i en lagom dos!!

Kyss från smått beroende tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0