Diana i grått mys!


Jag har blivit en tv-spelsnörd som prioriterar det kära spelet
framför alla tv-program och konstigt nog har jag inte lika mycket
tid att spendera på Facebook!

Ratchet and Clank är min nya bästa vänner, så bra vänner
att det hänt att jag drömt om dom.

Jag tror att jag börjar bli beroende. Kanske kommer bli en slusk i
jogginbrallor som inte gör annat än att spelar tv-spel,
lyssnar på Spotify och dicker kaffe.
Fast det låter väl inte som ett bortkastat liv?!

Just i nuläget kan jag tacka Ylva för att hon introducerade mig
till något väldans skoj, senare får jag beskylla hene för mitt beronde!

Puss från tjej som febrilt samlar bolts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0