God bless!


Jag har burit på en hemlis hur länge som helst och nu får jag äntligen
skvallra. Eller skvallra låter ju helt fel!

Min storasyster och Rickard väntar ett litet mirakel och
jag ska bli moster!!

Efter att ha blivit faster 6 gånger ska det bli spännande att bli moster.
sak samma egentligen men det är lite skoj att snart vara både ock!

Vi kan hoppas att barnet ärver mycket från Rickards familj, mycket från min
pappa och ytterst lite från mamma.
Fast mamma och nya lilla bebisen kommer vara på ungefär samma
nivå när bebisen är runt ett år. Båda kommer vackla runt på ostadiga ben,
svårt att hålla balansen, ta tag i bordet för att lyckas resa sig upp och
stödja sig på allt som finns i närheten för att inte trilla.

Min kompis har en hjälp på sin dotter för att hon inte ska slå huvudet när
hon trillar, undrar om en sån tyghjälm finns i mammas storlek?!

Dessutom håller jag tummarna för att lilla bebisen bajsar rosenblad när
jag ska passa h/an/on annars får jag ladda upp med klädnypor och fina fantasibilder
för att slippa klyckas=)

Söndagspuss från Diana så säger: GRATTIS!! Både till de blivande föräldrarna och till mig själv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0