Ich komme aus Halmstad.


Sikken glans, Halmstad har redan hamnat i Aftonbladet.
Några få dagar in på året är det en gangsterstad.
Två lik i en utbrunnen bil, kan det 2010 börja mer spännande?

Kan ju bara hoppas att de stackarn som låg i bagaget redan
var död innan bilen brann.

Utgår ifrån att det är den så kallade "undre världen" som sköter sitt.
Jag har inget emot att dom har ihjäl varandra. Har dom valt
att leva i den världen kan dom sköta sig själva.
Rör inte mig i ryggen att dom kör "öga för öga...."

Bättre det än att dom ska suga på mina skattepengar i fängelset
och sen leva rövare igen.

Fast jag ska villigt erkänna att jag hade dött av hjärtinfarkt
om jag skulle stöta på nån av gangstrarna och på något sätt
få med dom att göra. Då hade jag nog fan bajsat i byxan!

Puss från tjej som förhoppningsvis lever i trygghet i den övre världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0