Jag, hunden och mannen på 120 cm.



I en 120 säng är det ganska trångt att vara två personer och en hund.
Speciellt när hundskrället vill klämma in sig i mitten och sova under täcket.

Tyckte väl att det var lite småcharmigt i början men inte direkt mys
när han slickade mig i fejjan, arm- och knäveck!

När han slickade mig i naveln kände jag lite obehag men
när han drog sin sträva tunga i ljumsken kände jag att gränsen var nådd!!


Dessa två hanar snarkade dessutom ikapp, jag kunde faktiskt inte urskilja
vem av dom som var värst. Så illa var det.

Men jag klagar absolut inte, jag fick mänskliga värme med
en hund, gnagt godisben och trängsel i sängen, allt på samma gång!!

Tosdagspuus från tjej som har slut på lov nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0