Pip pip, snooze och mer pip pip!


Fy för i helsgotta vad det borde vara förbjudet för en larmklocka
att ljuda klockan åtta en lördagsmorgon. Speciellt efter en fredagkväll
med öl men framför allt när man sover jämte en damp-pojke som
vaknar massa gånger på natten och gärna håller låda.

Antalet sömntimmar är minimala och helt omöjligt att vakna utvilad och pigg!
Jag var inte så tyken i morse när jag tvingades kliva upp ur varma
sängen och klä på mig för att åka hem i en svinkall bil.
Allt detta med en huvudvärk från helvetet!

Raka vägen upp i lägenheten och ner i sängen!
Ett helt underbart sätt att börja en lördag.

Men jag säger som (nästan) alltid; det var det värt!

Lördagspuss från tjej som ska smutta på ölen ikväll med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0