Russinfötter.



Aldrig förr har jag varit så blöt om mina stackars russinfötter som jag var
på denna vandring i skogen. Fast det var nog ingen skog, tror att det
var en mosse. Jag vet inte skillnaden men blött var det, tungt för fötterna
och utan kaffe blev det än värre. För vi fick börja dagen utan kaffe pga
bistande lyx. Där ute mitt i igenstans fanns en bryggare men inga bönor.

Ett kungarike för en kopp kaffe eller en iskall cola kände jag några
gånger på den här vandringen.

Men nä, jag ska inte klaga pga avsaknad av kaffe.
Helt förträffligt trevliga 24 timmar oh vem fan behöver kaffe
när man har det så bra på så många andra sätt?!

Söndagspuss från tjej som sov för länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0