Scary!


If today was your last day and tomorrow was too late,
sjunger nickelback. Jag började fundera lite på vad jag skulle
göra idag om det var min sista dag.


Jag skulle kunna välja att frossa sönder mig i choklad,
lyssna på musik skithögt och hoppa runt utan att tänka
på ljudet ner till grannkärringen.

Jag skulle kunna träffa alla mina nära och kära och
tala om för dom hur mycket dom betyder och att jag älskar dom.

Jag skulle kunna välja att ringa min vän, tell h/er/im the truth.

Jag skulle kunna välja att göra mycket som förmodligen skulle
vara väldigt betydelsefullt just då men i slutändan jävligt
meningslöst för det är ju ändå min sista dag.

Hade jag med säkerhet vetat att det var min sista dag hade jag
förmodligen hängt mig nånstans för fy för i helvete
att springa runt en hel dag och veta att det är den sista.
ÅNGEST!

Jag hade klämt några hamburgare, druckit massa läsk och sen
ätit mig illamående på choklad.

Efter denna frossa hade jag tackat och bockat och avslutat sista dagen!!

Puss från tjej med dösångest sam absolut inte vill veta when the last day is here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0