Det finns många sätt att visa kärlek!



Brorson Niclas fyllde i torsdags, Anton igår och pappa idag.
Och så väntar vi ju förståss på den nya lilla krabaten.

Damn, så många födelsedagar. Undra om det är något
genetiskt, att sexa till det ungerfär samma tidpunkt för att
sedan klicka ut i juli. Who knows, krävs lite forskning det här.

Fläskade i mig sjukt mummig smörgåstårta igår.
Sen en mumma 1-årstårta!


Lilla Anton passade på att visa sin uppskattning och kärlek till mig
genom att fisa mig i huvudet.
Härliga lilla pojk, att fisa mig i håret si så där.

Undra om han tänkte:
Skit ska skit ha så jag fiser på henne.
Eller om det va för att han ännu inte kan tala och hans budskap
om hur fin jag är kom ut på det sättet.

Att fisa är lillasysters expertis och det kanske ligger i generna,
vi kan kommunicera på det sättet!


Lördagspuss från tjej som ska baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0