Diana kan flyga, hon är inte rädd!


En pepparkaksbrun syster fann jag i en spännande världsdel igår,
spännande och spännande men jag hälsade på henne i Halmstads
kompottområde Andersberg!

Hon hade köpte en alldeles äkta fejk chanelväska till mig,
mycket fin.

Och ett lovely backgommen fick jag av henne och
Jonas och tro fan at jag piskade skiten ur dom båda
när vi spelade. Bästaste tjejen Diana gällande backgammon!

Och oj, vi firade med mat och några öl och tyvärr
tjuvrökte jag en cigg...eller kanske två....

Ikväll blir det fotboll och jag lyckades minsann
få med Kristoffer till Andersberg! Kryss in da roof!

Sista matchen för oss ikväll för finalen på söndag den missar vi.
Då är ju vi och kikar på den tjusiga Melissa Horn och den
väldans ömma Lars Winnerbäck!!

Helgen därpå är det Uffe, jiha!!

Tisdagskyss från tjej som tror att det är onsdag idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0