Elda upp dig själv!


Jag har en gammal flamma, med betoning på gammal,
för han är äldre än mig!

Han kan verkligen konsten att reta gallfeber på mig.
Det är iofs inte så svårt för jag är rätt hetlevrad
och går i taket ganska snabbt.
Men jag landar på golvet nästan lika fort när jag
fått tänka efter i några minuter.

Men inte när det gäller denna gamla flamma.
Dessutom gör han det för att "han tycker det är kul",
säger han!

I samma mening ska han dock påpeka att han "tycker om mig",
annars hade han ju inte slösat tid på att prata med mig.

Det räcker med att jag ser att det står hans namn på
min mobil när jag får ett sms eller att han skriver på msn
för att mina luftrör ska börja darra.

Ja, det räcker på att jag tänker på honom så blir
jag arg - inte så lite heller!
Varför vet jag inte, men damn, jag blir en upprörd Diana
men jag kan liksom inte "skälla" för då spelar jag ju honom
rakt i handen och det kan jag ju inte göra.
För spela...ja, det måste man göra i denna kill- och tjejvärld=)

Puss från tjej som borde gå en teaterkurs eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0