En Famn För Mig!


Bästaste Ylva Kroona är tack och lov före mig,
30 år fyller tjejen idag.
Eller nu kanske man ska kalla henne kvinna.
Hm, vi är fortfarande tjejer, trots att vi nått
kvinnoåldern!
Det bestämmer jag!

Nej Ylva, jag vill inte veta hur det känns.
Att vakna upp på morgonen och helt plösligt
sluta med att ha siffran 2 i början när man ska ange sin ålder!
JAG VILL INTE!

Ylva:
Oj, denna flicka. Man kan tro att hon är lugna gatan men
i den där lilla tjejen gömmer sig en buse=)
Hon har bjudit mig på många skratt, massor av goda råd,
roliga och allvarliga diskussioner.
Ylva är förstående på ett mångsidigt sätt, delar med sig av
erfarenheter, lyssnar och tänker ut lösningar.
Hon dömer inte och är pålitligt.

Som ni säkert räknat ut är Ylva en fin vän,
så fin en vän kan vara!

Kompis, våra promenader berikar min vardag, ja hela mitt liv faktiskt.

Födelsdagspuss från Diana som snart delar ålder med Ylva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0