En vågad satsning, gambling liksom!


I helgen hände det mig något som aldrig hänt mig förr!
I dödens värme gick vi och la oss, min förmånskompis och jag.
Jag hoppas för hans skulle att han knockades av trötthet för
han slocknade på ett konstigt sätt.

Han smekte på mitt bröst och sen va handen still
och tre sekunder senare snarkade han med handen på min patte!

Så uppskattade tuttar har jag, känns ju bra!

Jag tyckte mest det var trist att jag skulle bli snuvad på konfekten
och inte fan ville jag väcka honom!

Som tur var vaknade han och jag vet faktiskt inte om
han själv hade koll på att han hade somnat för han liksom
tog vid där han slutade.

Inte fan vad det en boost för självförtroendet inte,
att ha så oattraktiva bröst av snubben somnar när han tar på dom!

Nu måste jag klämma på mina pattar när jag ska sova,
för att se om dom är så trikga att jag somnar!

Tisdagspuss från tjej börjar utveckla tutt-komplex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0