Läskiga tankar och kryp!




Fyllekåt.
Jag har hört det där begreppet ett antal gånger
men jag förstår inte det riktigt.

Jo, jag förstår ju att man tydligen menar att
man blir full och kåt, kåtare än vanligt har
jag då fattat det som.

Fast det där fenomenet finns nog inte i min värld.
Inte bara så där liksom, att jag skulle vara fyllekåt
utan anledning och sjukt sugen på att bli påsatt, hell no!

Snarare skulle det möjligtvis vara så att jag, om jag redan
träffar någon och ska sova med honom på natten, hade lagt
lite extra tanke-energi i den delen av hjärnan som tänker snusk.

Och det skulle möjligvis göra mig mer sugen, man vet vad som
väntar liksom. Och att fylleknulla kan ju ibland
vara rätt trevligt. Handlar väl om det där med hämningar.....
Så visst, det kanske man kan kalla fyllekåt.

Fast jag skulle inte sitta och dricka drinkar eller
dansa och helt plötsligt komma på att jag är knullsugen!
Bara så där liksom och sen utveckla det till att ragga upp
nån främmande snubbe och få en främmande läskig snopp
i mig. Nä, tvi vale!
Kan man verkligen bli så fyllekåt, eller kåt överlag
att man vill hantera främmande objekt.
Om det är tillhör vanligheterna är det något fel på mig!

Fan, jag är nog snarare en bakfylle-kelis! Bara kramas hela söndagen liksom!

Tisdagspuss från tjej som kanske saknar något hormon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0