ETT HELT DJÄVLA PERFEKT SVETTHJÄRTA!




Så är det återigen dags, på lördag får Halmstad finbesök.
Dianas absoluta hetaste kärlek kommer till stan.
Kl åtta är det bestämt att jag ska få anvjuta hans sällskap.
Fyra timmar är avsatta för mig och dessa
fyra timmar kommer bestå av vackra ord, ljuv musik, två par skjortor
och garanterat total njutning!

Han kommer svettas, skratta och dra något kasst skämt!
Jag vet precis vad som kommer hända, jag har gjort
samma procedur många gånger!
Sen är det över och tomheten infinner sig.
Ska vi ses igen nästa år eller är det slut nu!

Jag tänker kyssa den magiska kvällen förväl.

Istället för att känna vemod och saknad borde jag dricka
kopiösa mängder öl, raggla hem och däcka stenhårt!

Kanska ragga upp något äckligt substitut och bjuda på ett hångel.
Dansa tills mina knöliga fötter är fulla av blåsor och mina skor blir
sjukt hatade för att dom pajade mina fötter.

Nä, jag går hem och lägger mig och njuter av mina fyra timmar!
As always!

Vemodig fredagskyss från Diana som längtar till imån!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0