Ett litet steg för många, ett STORT steg för Diana!



Det här med att ta initativ till sex, det är fan inte min grej.
Hur mycket jag än skulle vilja skulle det kännas helt främmande
för mig!

Om man inte varit ihop i hundra år då förstås, då är det
inte så jäkla knussligt.

Jag kan liksom veta att vi ska ligga men jag måste ändå vänta
på att han börjar. Fast ibland har det hänt att jag blivit utan,
för att jag inte vågat ta initativet. Men fan, det känns ju döknäppt!

Och det här med att ta på snoppar, om inte jag rör snubbens snopp
bland dom första gångerna man är med varandra gör jag det till en sån
stor grej att det blir jättejobbigt att göra det!
Blir liksom nån slags förväntan och då blir allt fel, känns det som.

Det är läskigt, fast det är ännu läskigare att bada med pojkar.
Pojkars snoppar liksom flyter runt där i badkaret.
Tyngdlös i sin egena lilla värld.
Flytande snoppar är det läskigaste jag vet!!

Onsdagspuss från Diana som tänker för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0