Färglös på fel ställe!


Det som putar ut mest är det som får färg först.
Dvs min näsa och min ostbågsmage!
Ingen färg på sidorna av magen, bara den där lite större delen
av magen som putar ut en hel del, mitt på magen liksom.
Den är lite brun medan min näsa är RÖD!

För övrigt ser det ut som att jag hållit mig i skuggan!
Olika nyanser över hela kroppen, mest vit såklart.
Not so hot! Tacka fan för att behålla kläderna på!!

Jag står knappt ut med att vara i solen, efter en timme
är jag stendöd i hjärnkontoret och måste sova en sväng!

Så även idag såklart.

Till råga på allt har jag fått solacne precis ovanför läppen
och dom jävlarna svider!

Men inte fan ska man klaga, det är äntligen sommar nu!!
De få stunder jag inte svettas som en gris njuter jag!

Jag hade njutit ännu mer och om dom där skitfåglarna inte
hade väckt mig kl 07.11 igår morse. MÅSJÄVLAR!!

Torsdagspuss från blekfis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0